W górę: m

Terenowo

Piątek, 25 kwietnia 2014 · dodano: 25.04.2014 | Komentarze 0

Dziś ostatnia możliwość pokręcenia w Ełku. Mało czasu niestety więc tym razem posłuchałem się pewnego kolegi, który doradził mi pojechać w lasy w kierunku Prostek :)

Na początek pojechałem na moje stare śmieci, odwiedziłem ulicę Sportową i tamtejsze zakola rzeki Ełk :)

Zawsze lubiłem tu przychodzić na spacery :) nie zawsze było tu bezpiecznie ale na rybki i tak przychodziłem

Przejechałem przez tory, koło cmentarza przez osiedle Pod Lasem i leśną drogę kierunek Mrozy. Mrozy przejechałem wzdłuż jeziora i skręciłem na Sordachy.
W Sordachach towarzyszyły stale piękne widoki na jezioro.

Dalej w Kozikach odbiłem na Kałęczyny i prosto na Regiel. Asfalt pikny, wiaterek w plecy, miodzio.

W Reglu trafiłem do lasu i tu już pojechałem jak mnie poniosło, od razu w bok i leśnymi duktami dojechałem do Żabiego Oka.
Od Żabiego Oka przebiłem się przez gąszcz leśny, przez tory kolejowe i od razu na promenadę Ełcką w okolicach szpitala.
Wzdłuż jeziora plaga rowerowa :) Pogoda dopisuje więc i ludzie siedli na dwa kółka. Słusznie :)

No i teraz zostaje jutro rano wyskoczyć na rybki po raz ostatni, spakować się i z powrotem w szarą rzeczywistość pracy, dzieci, pracy i dzieci :)