CAD avg: 82 HR avg:135

Mikro pętla wieczorna

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 28.03.2015 | Komentarze 2

Zaczyna się... dzieci chore, dni uciekają na przymusowym siedzeniu w domu. Wiosna pełną gębą startuje.
Skoro od jutra prognozy mówią o ulewnych deszczach, musiałem wyjść chociaż na godzinkę. Zaplanowałem powtórkę pętli z zeszłej niedzieli na 50km ale nie udało się zrobić nawet tego przez głupi błąd. Po prostu ubrałem się na krótki dół, jak idiota. Startowałem było 10st C więc super ale już po 30 minutach gdy słońce zaszło, spadło momentalnie do 5-6 st.C, a to już chłodek.
Skróciłem traskę i zamiast jednej dodatkowej pętelki zjechałem z Pierwoszyna prosto do domu.
Przyjemnie się jechało, noga nawet kręciła. Średnia powyżej 30 km/h.

Przed wyjazdem zmieniłem opony z powrotem na 28C oraz dodatkowo założyłem Brooksa do szosy. Ciężko powiedzieć czy jest lepiej bo 40km to żaden dystans ale nie czuję dyskomfortu, którego się obawiałem. W końcu ten model, który posiadam do szosowych nie należy :)
Może jak pogoda się poprawi to wnioski wyciągnę na jakiejś dłuższej trasie. Na razie pozostaje czekać i mieć nadzieję na szybki powrót dzieci do zdrowia. Inaczej będę musiał cały tydzień garować w domu :(