CAD avg: 79 HR avg:

Mała rundka szosowa

Wtorek, 26 maja 2015 · dodano: 26.05.2015 | Komentarze 0

Dziś zostałem w pracy do końca bo okazało się, że udało się namówić kolegów na małą rundkę po szosach. Dla odmiany w towarzystwie, bardzo przyjemnie :)
Po pracy udaliśmy się na słynny w Gdyni podjazd pod Marszewską, tempo spokojne bo Tomek się z nami zabrał na MTB więc musieliśmy się pilnować. Do Koleczkowa dotarliśmy już w dwójkę, tempo podskoczyło i mimo, iż do samego Nowego Dworu Wejh. mieliśmy wmordewind oraz podjazdy, udało się trzymać całkiem przyzwoite tempo. Dawaliśmy sobie zmiany ale nie ukrywam że za gościem 30 cm niższym ode mnie ciężko było się złożyć :P Od Nowego Dworu, piękny zjazd aż do Wejherowa a potem dmuchnęło w plecy - miodzio :)
Oczywiście jak zwykle incydent z autobusem, kierowca-baran bezczelnie wyprzedził nas przed przystankiem, tylko po to aby zajechać nam drogę i wyhamować.... Czym ludzie myślą, bo na pewno nie głową.
Do domu już spokojnie. Fajny mini wyjazd, noga nawet podawała, może w niedzielę nie będzie tak źle :)