Rower: Radon
Wspólnie z:

2h spalania kalori po świętach

Niedziela, 27 grudnia 2015 · dodano: 27.12.2015 | Komentarze 0

Święta, święta i po świętach (na szczęście), ale nadmiar kalorio został wchłonięty i trzeba coś z tym zrobić.
Aura zdecydowanie nie zimowa, wczorajszy dzień non stop deszcz, zero słońca a temperatura sukcesywnie zaczynała spadać. Wczoraj dostałem od Pawła info, że grupa jego znajomych ustawia się na 9 rano na regularny niedzielny wyjazd, więc zdecydowałem się podpiąć pod grupę (w duszy licząc, że moja kondycha, a raczej jej brak wystarczy na ich tempo). Umówiliśmy się pod amfiteatrem przed 9 tak aby na barankach być na 9 i ruszyć w trasę.
Rower do tej pory leżał w samochodzie więc musiałem szybko go złożyć i przy okazji wyregulować hamulce ponieważ totalnie się przez podróż i temperaturę rozjechały. Rowerek czysty, wypicowany, miodzio... i co z tego skoro w lesie błoto, z nieba śnieg i deszcz, heh :)

Zebrało się 7 osób w tym jedna Gosia :) Zrobiliśmy 40km pętle przez lasy między Ełkiem i Prostkami, mijając bokiem Lipińskie, zahaczając o Ostrykół oraz Regiel. Bardzo fajna trasa na suchsze warunki. Tempo bardzo spokojne, więc mi to zdecydowanie odpowiadało, a i Gosia (na trochę zbyt wąskich laczkach) dawała radę.

Do domu przyjechałem brudny, mokry, stopy zmarznięte konkretnie (zwykłe buty biegowe nie nadają się na rower i na 3 st. C :P ), rower uwalony (ale nie miałem czasu na to aby zajechać na myjnię i go opłukać) ale ja zadowolony.
Liczę że może jeszcze przed wyjazdem do Rumi, we wtorek się uda wyskoczyć na parę km, oby pogoda dopisała!