Temp.:-5.0 °C Kal.: 1906 kcal
Wspólnie z:

Tradycyjnie Selmęt Wielki

Wtorek, 29 grudnia 2015 · dodano: 29.12.2015 | Komentarze 0

Ostatni dzień pobytu w Ełku, umówiłem się z Pawłem na poranne kręcenie. Poranne czyli o 7 na 2h aby mógł na spokojnie do pracy zdążyć.
Na termometrze rano -6 (hehe), ubrałem więc podwójne skarpety i jedną warstwę więcej aby nie zmarznąć po drodze. Ruszyłem na miejsce spotkania powoli tocząc się przez promenadę. Na jeziorze gładka, cienka tafla lodu, na razie zero wiatru, niebo klarowne, pięknie tylko mroźno.
Ruszyliśmy wkoło Selmętu ale w kierunku Pawła ;) czyli odwrotnie do mojego ulubionego. Przyjemnie się jechało, wydawało mi się, że całą drogę przegadałem, miła odmiana od codziennego jeżdżenia solo w Rumi.
Po godzinie pierwsze oznaki zimna, stopy odczuły najmocniej więc zdecydowaliśmy zatrzymać się na chwilę i rozchodzić. Super pomysł, u mnie podziałał skutecznie i do końca miałem już spokój.
Mniej więcej w Makosiejach powitał nas wschód słońca, mimo że nie grzało w plecy, to i tak zrobiło się bardzo przyjemnie. Do Sędek dojechaliśmy praktycznie bez ruchu samochodowego i dopiero na 16-ce zaczęły się mijanki, dlatego też skoczyliśmy w bok na Szeligi i tamtędy już do pracy Pawła. Ja do domu dokręciłem jeszcze raz promenadą.

Przez całą drogę jechałem z kamerką w ręku, średnio wygodnie, muszę coś w tej kwestii wykombinować.
Zdjęcia w pełnym rozmiarze beznadziejne ale po zmniejszeniu da się obejrzeć ;)