CAD avg: HR avg:113
Rower: Radon

Mała pętelka po śnieżycy

Czwartek, 21 stycznia 2016 · dodano: 24.01.2016 | Komentarze 2

Dziś dopadła nas śnieżyca. Padało ładnych parę godzin i ku uciesze dzieci zwaliło się ładnych 20cm śniegu.
Wieczorkiem jak się uspokoiło postanowiłem mimo wszystko wybrać się na godzinę na rower. Wstępnie planowałem las ale stwierdziłem, że po ciemku w świeżym śniegu może być ryzykownie więc udałem się na Kazimierz na ścieżkę rowerową.
Generalnie super, trochę błota na drodze, ale chodniki i DDRy przejezdne. W Kazimierzu natomiast niespodzianka... Kilka śladów pieszych, jeden tor nart biegowych i ja na rowerze :) Przedzieranie się przez prawie 30 cm śniegu było niezłe :) Bezwzględne ćwiczenie równowagi przy tempie jazdy nie przekraczającym 12 km/h :)
Kręcąc oczywiście orałem butami przez śnieg więc moje buciki biegowe szybko przemokły.
Ale i tak warto było!

Kategoria 1. 0-50, Ok. Rumii

mxdanish
| 08:19 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Fakt, że nie jest to super trzymanie ale dramatu nie ma. Poza tym to już ostatki i kupuję wygodne buty spd. SIDI posły na handel więc mogę kupić takie w których dam radę jeździć.
Hipek
| 08:03 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Jazda na platformach w takim śniegu to dopiero odwaga!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iasto