CAD avg: 77 HR avg:110

Porana pętla rekreacyjnie

Poniedziałek, 28 marca 2016 · dodano: 28.03.2016 | Komentarze 0

Po wielkanocnym zamieszaniu... wreszcie :)
Udało się w tym roku tak zorganizować czas, że nie było czasu się objadać, w efekcie -1kg! :D
Na dzisiejszy wczesny poranek umówiłem się z Kubą - kolegą z którym śmigamy sporadycznie na spining. W planie 60km rekreacyjnie, ponieważ Kuba szosę ma od niedawna a na rowerze śmiga od kilku miesięcy. Z założenia tempo bardzo spokojne, dlatego też wybraliśmy trasę aby odwiedzić puszczę darżlubską.
Rano 6 st. na plusie, prawie bez wiatru, niewiele aut (mimo iż spodziewaliśmy się bez aut o 6 rano - w poniedziałek po świętach).
Trasa biegła Rumia - Reda - Puck - Połczyno - Darżlubie - Wejherowo - Rumia.
Bardzo spokojna, niemalże turystyczna przejadżka, delektowaliśmy się pięknem puszczy i brakiem ruchu.
Fajne dwie godzinki :)

Jedynie gdzie się szarpnąłem to zjazd od Piaśnicy na Wejherowo i nowy rekord Vmax :) 73,5 km/h :D
Nadal nie wiem jak można lecieć ponad setkę....