Prędkość śr.: 11:11 km/h
Rower:

Impreza a Orientacje - Harce Prezesa - TP40

Piątek, 16 grudnia 2016 · dodano: 19.12.2016 | Komentarze 0

Pierwsza moja impreza na orientację, do której podszedłem sam i na dodatek w trybie nocnym. Wrażenia mega przyjemne, pogoda dopisała, teren TPK piękny, planerzy ułożyli trasę tak, że nie oszczędzili górek, jedyny minus to stan nawierzchni szlaków ale do tego ostatnimi czasy trzeba było się przyzwyczaić. Pierwsze kilka km szedłem z parą gości i cisnęliśmy przyjemnie, marszobieg i bezproblemowe odnajdywanie punktów. Potem oni przyspieszyli a ja nie zamierzałem się szarpać więc zostałem sam. Odnajdywanie punktów nie stanowiło problemu ale po jakimś czasie zacząłem odczuwać zmęczenie fizyczne. Kolejne górki które pokonywałem na przestrzał dawały w kość a z jednej z nich udało się niestety zjechać po korzeniach na dupie. To też przyczyniło się w głównej mierze do nieukończenia całości i rezygnacji po 25 punkcie kontrolnym. Na 25 pkt, zaliczyłem dwa stowarzyszone i jeden mylny ale zrobiłem to z własnej głupoty nie znając jeszcze punktacji :) Dodatkowo 50pkt karnych za złe opisy (pierwsze 5 punktów nie dopisywałem numeru punktu - o czym też nie wiedziałem). Nie wiedziałem też że w trasach pieszych długość trasy określa się w linii prostej między punktami i stąd moje zdziwienie kiedy dotarłszy do punktu 20 będącego jednocześnie punktem zmiany mapy, miałem już 31km za sobą, a trasa nazywała się TP40 więc rzekomo miała być na 40km. Teraz jestem mądrzejszy i sporo karnych bym nie zarobił ale cóż, pierwsza impreza = pierwsze błędy)