Wizyta na Reja

Wtorek, 28 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 0

Zwolniłem wtorki z dodatkowych zajęć jęz. norweskiego. I tak nie miałem czasu się uczyć w domu. Trochę szkoda ale za to mam więcej czasu na rower :)
Po pracy postanowiłem wreszcie odwiedzić słynną sopocką pętlę Reja. Mekkę rowerzystów 3miasta, miejsce gdzie spora ilość osób wykonuje dużą część mocnych treningów.
Co w niej takiego fajnego?m Jest to 5km pętla z kilometrowym podjazdem około 6% płaskim szczytem i łagodnym zjazdem.
Wszystko w lesie na zamkniętym bardzo dobrym asfalcie.
Ostatnio byłem tam 5 lat temu :)
No cóż, pojechałem, wjechałem, zdziwiłem się że tak szybko poszło :) zjechałem. Wjechałem od strony Spacerowej, zjechałem i wjechałem jeszcze raz od łagodnej strony.
Nie było źle biorąc pod uwagę fakt iż jechałem na MTB.

Nie jest to jednak moja bajka. Zamiast robić 10 pętli, wolałbym te 50km spędzić na jakiejś fajnej trasie po TPK lub nawet wyjechać w stronę Kaszub.
Niemniej miejsce na trening fajne, co z resztą widać, bo mimo środka tygodnia i środka dnia, rowerów było sporo :)