Wspólnie z:

Ostatni raz na koniec krótkiego urlopu

Wtorek, 18 kwietnia 2017 · dodano: 20.04.2017 | Komentarze 0

Umówiony przejazd z Pawłem. Poprosiłem go aby złożył jakąś trasę aby zahaczyć o rozlewisko w Babkach Gąseckich oraz nowy asfalt z Połomu do Sajz.
Wieje mocno od północy więc ruszamy z wiatrem w twarz. Dopóki jest las - jest ok ale później jest ciężej :)
Z Kijewa odbijamy na NW, przecinamy krajówkę w Gąskach i kierujemy się do Świętajna. Zjeżdżamy z asfaltu i 'skrótem' toczymy się bo lekko błotnistej drodze polnej. Dookoła jeziora, brakuje mi ich w okolicach Rumi. Tu czuję się jak w domu. Co kilka km pięknie położone zbiorniki lub rozlewiska, małe strumienie lub tez większe rzeczki.
Od Połomu dmucha w plecy, tempo rośnie, gładziutki asfalt pod kołami, mega przyjemność. Droga prowadzi wzdłuż Łaźnej Strugi, pięknie położonej rzeki, która później przeradza się w rzekę Ełk. Muszę zapamiętać aby latem przyjechać tu z wędką, bo miejscówki wyglądają na mega łowne.
Do Stradun dojeżdżamy asfaltem a potem jeszcze na koniec lasem, górkami przez Mleczkowo do Siedlisk.
Bardzo fajna trasa, idealna na 3h przejażdżki w średnio intensywnym tempie.
Całość spędzona na pogaduchach o planach wyjazdowych.