Wspólnie z:

Powrót ze zlotu do Częstochowy na pociąg

Sobota, 20 maja 2017 · dodano: 23.05.2017 | Komentarze 0

Leniwa sobota. Cały dzień odpoczywamy i jemy :)
Decydujemy się na pociąg z Częstochowy o 4 rano, więc trzeba wyjechać odpowiednio wcześniej aby zjechać kilka dodatkowych gmin.
Ruszamy planowo tuż przed 22:00. Pożegnaliśmy się krótko, żal było opuszczać bo ognisko się rozkręcało, no ale następnym razem zostaniemy dłużej.
Ruszamy spokojnie, mamy spory zapas czasu, robimy postoje, gadamy, jest bardzo przyjemnie. Na miejsce dojeżdżamy na 2:00 więc mamy 2h zapasu. Kasy są zamknięte, więc ja kupuję bilet przez telefon a Paweł zamierza nabyć u konduktora.
Ruszamy więc żółwim tempem na Jasną Górę. Miasto pełne nieświeżych studentów, można rzec iż jest to krajobraz iście postapokaliptyczny - Miasto Żywych Trupów :)

Krótki postój przed klasztorem, fotka i jedziemy szukać kebaba oraz nocnego sklepu. Kebaba znaleźliśmy z pomocą lokalesów, zjedliśmy ale szału nie robił, w nocnym małe zakupy i na dworzec.

Do Warszawy jedziemy razem ale gadamy chwilkę a potem drzemka.

W Gdyni odbiera mnie żoneczka z dzieciakami i śmigam na obiad :)