Pętla dookoła dwóch dużych jezior

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 0

Stwierdziliśmy z żonką że zostajemy na tydzień poświąteczny w Ełku więc nadszedł czas aby pozwiedzać moje rodzinne strony :)
Mimo, że jeszcze nie do końca wyzdrowiałem i kaszel mnie jeszcze męczy, nie mogłem odmówić sobie roweru skoro taka piękna pogoda zawitała.

Trasa na dziś miała być około 100km ale coś mi się łapa powinęła i zabrakło 5km :)
Na początek skierowałem się z Ełku trasą 16 na Augustów, mały ruch, dobry asfalt i upierdliwy wiatr z boku (dość mocny około 28km/h wg prognostów). Tak więc pierwsze 25km spokojnie ze średnią około 25km/h.
Zaraz za Kalinowem skręciłem w prawo i przede mną 16km km po totalnych wioskach :) Psy za mną biegały,ludzie siedzieli na ulicy pili piwko palcami mnie pokazując. Kiepska nawierzchnia, dziurawa, na przemian z odcinkami szutrowymi i ten cholerny wiatr tym razem prosto w gębę. Wiaterek w połączeniu z morenowymi pagórkami musze przyznać że dał mi w kość :)
W Bargłowie Kościelnym skręciłem w drogę 61 (Augustów-Warszawa) łudząc się że nie będzie dużego ruchu ale cóż... pomyliłem się :) Tir za tirem no ale to tylko 18km i dojechałem do Grajewa. Z Grajewa już ostatnie 22km do Ełku prosta droga, wiatr w plecy - miodzio :)

Żadnych foto nie zrobiłem bo telefon mi ledwo zipiał po 4h na endomondo (głupi nie doładowałem go na maksa) więc chyba trzeba pomyśleć o jakimś kompakcie do kieszeni w sam raz na takie wycieczki.

Generalnie super, troszkę (dziwne) dłonie mnie bolały :/ a poza tym chyba powoli się przygotowuję na trasę Rumia - Ełk.