W górę: 2000 m
CAD avg:160 HR avg:142

'Prawie' setka

Wtorek, 10 lipca 2012 · dodano: 10.07.2012 | Komentarze 2

Miało być 100km ale dojechałem do okropaśnych robót drogowych i poddałem się. Musiałem skrócić trasę.
Dzisiejszy cel to szarpnąć się na szybkie 50km i nawet wyszło 1h43min (29.1 km/h średnio).
Dziś odwiedziłem Kalinowo, Cimochy (w zasadzie obrałem ten kierunek bardzo niechętnie bo musiałem ostatnie 35km wracać pod wiatr ale pojechałem tam po jedną gminę ;) ) i na koniec Olecko. Fajna trasa, na początku płasko a potem same pagórki także nie było nudno.

Na koniec mały screen z jazdy :P Jak widać po pulsometrze ze lidla tętno specjalnie mi nie szalało (na początku :) )

Kategoria 2. 50-100, Ok. Ełku

mxdanish
| 11:25 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj To może miałeś jakiś nieszczelny... Mój w ciągu 2 tygodni był zalany deszczem, wykąpany w jeziorze i zjarany w upale. Na razie działa. Nie narzekam. Powodzenia
charmside
| 11:08 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj A mój pulsometr z lidla siadł po 3 dniach uzytkowania, odesłany na naprawę gwarancyjną :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejz